zaterdag 18 februari 2017

Pilgrimage. Walking and talking to God, paying respect, feeling the energy of a place, talking to spirits.



Hallo en welkom


Als spiritueel persoon houd ik van in contact staan met de energie om me heen, ook juist met de energie van de niet-materiele wereld. De energie van de natuur, van bepaalde locaties, gebouwen en gebeurtenissen die zijn gebeurd in het verleden. 

Ik bezoek bepaalde plekken met spirituele waarden al lopend. Lopende naar deze locaties toe stel ik mezelf vragen, vragen aan het Hogere Bewustzijn, aan de Al-energie. 

Ik stel vragen om mijn geest te verruimen, niet zozeer dat de antwoorden belangrijk zijn, maar juist de vragen; om te onderzoeken, inspiratie voor het leven/dood te ontvangen, om een open mind en hart te ontwikkelen.

In deze blog toon ik foto’s van enkele plekken die ik bezocht heb en deel ik enkele vragen die ik gesteld heb aan de energie.

Tijdens het lopen ontvang ik inzichten, bewustzijnsverruiming en ervaar ik een grote liefde in mijn hart voor alles en iedereen.




Via Dolorosa, Jeruzalem, Israel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten